Jesteś w dziale:
  • Home
  • O nas
  • O firmie
  • Wydarzenia
  • Choose language:

    Rusza największy system dealerski w Polsce


    Rozwiązania dla instytucji finansowych

    Firma Dotcom zakończyła największą w Polsce instalację wyposażenia dla dealing roomu. W lokalizacjach Banku Zachodniego WBK w Warszawie, Poznaniu i Wrocławiu rozpoczęło pracę łącznie ponad 80 konsol dealerskich systemu Open Trade. Producentem sprzętu jest francuska firma Etrali.

    Zespół inżynierów Dotcom Sp. z o.o.  we współpracy z wieloletnim partnerem, firmą Etrali uruchomił w czerwcu 2013 roku najnowocześniejszy system obsługi połączeń telefonicznych i rejestracji głosu dla dealing roomu Banku Zachodniego WBK S.A. W ramach zrealizowanego projektu wykonano:

    • inwentaryzację i analizę dotychczasowej instalacji w banku
    • opracowanie architektury systemu dla trzech lokalizacji we współpracy z producentem systemu, firmą Etrali
    • dobór i dostarczenie specjalistycznego sprzętu
    • instalację ponad 80 konsol dealerskich, 3 rejestratorów rozmów, interfejsu CTI do integracji z systemem CRM oraz oprogramowania monitorującego i analizującego ruch telefoniczny w trzech lokalizacjach w Polsce: w Warszawie, Wrocławiu i w Poznaniu
    • konfigurację i uruchomienie systemu

    Zainstalowany system jest objęty pełną obsługą serwisową.

     

    Konsola Open TradeSystem Open Trade to inteligentna platforma zaprojektowana z myślą o obsłudze komunikacji na rynkach finansowych. Jej sercem są wielofunkcyjne konsole zapewniające wszechstronną obsługę połączeń głosowych. Ich użytkownicy mają również dostęp do zewnętrznych aplikacji biznesowych i systemów CRM. Urządzenie posiada niemal nieograniczone możliwości konfiguracji obsługiwanych funkcji i może być precyzyjnie dostosowane do potrzeb każdego z dealerów. Dzięki unikalnej konstrukcji i niewielkim rozmiarom konsola Open Trade zapewnia maksymalny komfort i efektywność pracy pojedyńczych użytkowników i ich grup. Obsługa połączeń i pozostałych funkcji odbywa się za pośrednictwem ekranów dotykowych. Standardowo sprzęt wyposażony jest w dwie ergonomiczne słuchawki i wbudowane głośniki, zapewniające najwyższą jakość dźwięku. Dzięki wysokiej elastyczności systemy Open Trade można stosować w instalacjach dowolnej wielkości i rozbudowywać równolegle do zmieniających się potrzeb i wymagań dealing roomu.

     

    Firma Dotcom od ponad  12 lat oferuje wymagające wysokich kwalifikacji, zaawansowane usługi dla sektora finansowego. Jako pierwsza na terenie Polski świadczyła usługę dedykowanych linii głosowych, z której korzysta obecnie ponad 90% banków i pokrewnych instytucji. Ponadto Dotcom projektuje, instaluje i serwisuje rozwiązania dla dealing roomów, przede wszystkim platformy obsługi połączeń głosowych firmy Etrali oraz wielofunkcyjne klawiatury i systemy zdalnej obsługi komputerów produkowane przez WEY Technology. Wysoki poziom i zaawansowanie techniczne świadczonych usług pozwoliły Dotcom zdobyć zaufanie Klientów i nawiązać wieloletnią współpracę z kluczowymi firmami na rynku. Instalacje Dotcom z powodzeniem działają w licznych bankach i domach maklerskich między innymi w Raiffeisen, HSBC, KBC Securities, BPS, PKO BP, Toyota Bank, Credit Agricole czy CAIB.

     

    Kontakt:

    Dotcom Sp. z o.o., ul. Słoneczna 16, 05-520 Konstancin-Jeziorna

    Zbigniew Ruścicki, +48 660 775 883, +48 22 736 69 64, zbigniew.ruscicki@dtcom.pl

     

    Więcej na temat rozwiązań Dotcom dla instytucji finansowych→

     

    Pozostałe aktualności:

    Dotcom laureatem Medalu Europejskiego BCC

    Dotcom wspiera uczniowski klub kung fu

    Nowy komputer dla Domu Dziecka

    Dotcom zabezpieczył częstochowską halę

    Monitoring na Stadionie Miejskim w Łomży

    Monitoring Dotcom na Stadionie Legii Warszawa

    Cyberoam partnerem Dotcom

    Dotcom partnerem Akademii Piłkarskiej Legii

     

     

    Copyright © 2008 by DOTCOM